Lisätietoja:
ACNielsen on jo yli 80 vuoden ajan erikoistunut vastaamaan tuotteitaan ja palveluitaan kuluttajille markkinoivien yritysten liiketoiminnan ydinkysymyksiin:
- Mitä markkinoilla tapahtuu?
- Miksi näin tapahtuu?
- Mitä todennäköisesti tapahtuu seuraavaksi?
- Mikä on yrityksen paras kasvusuunta?
Nykyisten dynaamisten ja globaalien markkinoiden aikana näihin kysymyksiin vastaaminen on monimutkainen haaste. Palvelumme auttavat asiakkaitamme selventämään ja ymmärtämään markkinapaikan kompleksisuutta. Asiakkaat voivat siten tehdä päätöksiä ja valita juuri oikeat toimenpiteet markkinointinsa ja myyntiohjelmiensa tehokkuuden ja tuottavuuden lisäämiseksi, liikevaihdon kasvattamiseksi ja kannattavuuden parantamiseksi.
Hakusanat:
Markkinatutkimus, päivittäistavarakaupan tutkimukset, markkinainformaatio, markkina-analyysit, kuluttajapaneeli, ACNielsen, Nielsen, ScanTrack