Dynamo Advertising Oy

Puhelin:
(020) 768 1800

Matkapuhelin:
050 339 5450

Faksi:
(020) 768 1820

Toimiala:
Mainostoimistot
Osoite:
Vuorikatu 15 A
00100, Helsinki
etsi kartalta >>
Internet:
www.dynamo.fi
Sähköposti:

Lisätietoja:

Autamme menestymään

Dynamo Advertising on Suomen johtavia mainostoimistoja, joskin mainostoimisto-sana antaa meistä turhan kapea-alaisen kuvan. Tavoitteenamme on kehittää ja toteuttaa asiakkaidemme markkinointia ja viestintää niin, että heillä olisi mahdollisuus menestyä omassa liiketoiminnassaan parhaalla mahdollisella tavalla. Ei mikään mitätön tavoite.

Miten voimme auttaa asiakkaitamme menestymään? Emme ainakaan vain kekkailemalla kivoja mainoksia, painattamalla tyylikkäitä esitteitä tai kehittelemällä nasevia iskulauseita. Menestystarinat vaativat taustalleen ennakkoluulotonta, laaja-alaista ja systemaattista ajattelua. Asioiden katsomista asiakkaamme asiakkaan - joskus tavallisen kadunmiehen, joskus yrityksessä toimivan asiantuntijan - näkökulmasta. Suuria ideoita, jotka uskaltavat tarvittaessa rikkoa toimialojen vanhentuneet pelisäännöt ja muuttaa asiakasyrityksen aseman ja maineen markkinoilla.

Vastuu kokonaisuudesta

Suurimmatkin ideat ovat hyödyttömiä, ellei niitä viedä käytäntöön. Siksi pyrimme katsomaan kokonaisuutta ja autamme asiakkaitamme viemään tarvittavat muutokset läpi kaikilla toiminnan ja viestinnän tasoilla. Ulkoisesti ja sisäisesti. Meillä ei ole prosessikaaviota, jonka mukaan kaikki hankkeet vietäisiin väkisin läpi. Sen sijaan kartoitamme ensin tilanteen ja sen jälkeen viemme projektin läpi tavalla, joka vastaa parhaiten asiakkaan kanssa asettamiamme tavoitteita ja käytössä olevia resursseja. Joskus työmme painottuu markkinoinnin konsultointiin ja strategiseen suunnitteluun, joskus luovaan suunnitteluun, joskus molempiin. Ja joskus johonkin ihan muuhun.

Vaikka kuulummekin Suomen parhaimmistoon mainonnan suunnittelussa ja graafisessa suunnittelussa, emme uskottele uuden mainonnan tai yritysilmeen ratkaisevan kaikkia markkinointi- ja mielikuvaongelmia. Joskus paras keino voi olla viedä asioita eteenpäin vaikkapa pr:n, koulutuksen ja sisäisen markkinoinnin keinoin. Niillä osa-alueisilla, joilla meillä ei ole riittävästi erikoisosaamista, etsimme aina parhaat mahdolliset yhteistyökumppanit joko Suomesta tai maailmalta. Tähän meillä on paremmat mahdollisuudet kuin useimmilla muilla toimistoilla, koska emme ole liittyneet kansainvälisiin ketjuihin vaan pysyneet riippumattomina.

Tulokset pystyttävä mittaamaan

Uskomme, että kun asiakkaamme menestyvät, mekin menestymme. Menestystä ei ole kuitenkaan aina kovin helppo mitata - etenkään silloin, kun markkinointiviestinnällä on muitakin tavoitteita kuin myynnin kasvattaminen. Yleensä mielikuvatavoitteiden saavuttaminen voidaan todentaa systemaattisen markkinointitutkimuksen avulla. Esimerkkejä toteuttamistamme kampanjoista ja niiden tuloksista löydät showcase-osiosta.

Arvostamme myös kilpailumenestystä. Emme siksi, että haluaisimme saada pokaaleja ja selkääntaputuksia, vaan siksi, että kilpailut ovat tapa verrata oman työn tasoa toimialan tasoon ja nostaa rimaa. Iloksemme voimme todeta olevamme Suomen parhaiten menestynyt toimisto nimenomaan kampanjoiden tuloksellisuutta mittaavissa kampanjakilpailuissa, Effiessä ja Ad Profitissa. Olemme rehellisesti ylpeitä myös pitkäaikaisesta menestyksestämme Vuoden Huipuissa, joka on Suomen tärkein suunnittelutyön tasoa mittava kilpailu.


Hakusanat:
markkinointiviestintä, lehtimainonta, nettimainonta, internet-mainonta, mainonnan suunnittelu, ilmoitussuunnittelu, pakkaussuunnittelu, graafinensuunnittelu, asiakaslehdet, yritysviestintä, brandi, design, tapahtumamarkkinointi, mainonnan suunnittelija


Hakemistotietoja ei saa käyttää markkinointiin.
Design © Hi-Vision Oy 2019